Agencja Hostess

Agencja hostess jest pośrednikiem pomiędzy zleceniodawcą a hostessami. Od doświadczenia agencji hostess i wielkości jej bazy hostess zależy jak szybko i skutecznie może przeprowadzić promocję.

Konsument zwykle dostrzega hostessy oraz promowany produkt czy usługę, nie zdając sobie sprawy, że w większości przypadków bezpośrednim organizatorem promocji jest agencja hostess.
Agencja hostess jest niejako w cieniu bezpośredniego zleceniodawcy, często zdarzają się przypadki gdy agencja jest kolejnym pośrednikiem i zapisy umowy wręcz zabraniają jej zamieszczania informacji w swoim portfolio o realizowanym zleceniu.

Dziewczęta które rozpoczynają pracę jako hostessa zwykle trafiają do agencji hostess. Rolą agencji jest przygotowanie dziewczyny do pracy jako hostessa, udzielenie podstawowych informacji, krótsze lub dłuższe przeszkolenie i zaoferowanie pracy w zależności od predyspozycji i umiejętności dziewczyny.

To agencja hostess ustala warunki realizacji zlecenia ze zleceniodawcą a następnie wybiera odpowiednie hostessy w zależności od rodzaju zlecenia i wymagań zleceniodawcy. Mając odpowiednio dużą bazę hostess wydaje się to proste. Niestety, o ile ze znalezieniem hostess nie ma raczej problemów, to niestety często problem jest z solidnością hostess oraz ich zaangażowaniem, szczególnie przy mało prestiżowych promocjach np. w supermarketach.

Jeżeli pracujesz w agencji hostess, masz doświadczenie we współpracy z hostessami i organizowaniu promocji z udziałem hostess, w tym miejscu możesz podzielić się swoimi uwagami. Możesz to zrobić w formie komentarza lub osobnego wpisu.
Prosimy tylko aby nie używać konkretnych nazw firm, produktów, itp….