Co na to Klient

Co na to Klient

„Wszystko dla Klienta” czyli konsumenta to hasło przyświeca wszystkim kampaniom promocyjnym, aby potencjalny konsument mógł jak najlepiej poznać produkt, daną markę czy usługę lub firmę.

Producenci i handlowcy starają się w najbardziej przystępny sposób przybliżyć konsumentowi swój produkt lub usługę. Mając do dyspozycji całą gamę możliwości m. in.: prezentację np.: samochodu, animację czyli informowanie o produkcie, degustację, sampling – czyli rozdawanie próbek, konkursy, programy lojalnościowe, obniżki cen, gratisy itd.

Jest również wiele sposobów promocji ale skupimy się tutaj przede wszystkim na promocjach w miejscu sprzedaży, w sklepach, supermarketach, galeriach, centrach handlowych, hurtowniach itp. Bardzo dobrą możliwością zapoznania się z interesującymi nas produktami czy usługami w jednym miejscu są również targi np.: mieszkaniowe, turystyczne, oraz wystawy, konferencje, seminaria, „drzwi otwarte”.

Ogromną rolę we wszystkich promocjach i prezentacjach odgrywają hostessy i promotorzy czyli dziewczyny i chłopcy najczęściej uczniowie szkół średnich lub studenci, którzy obsługują tego typu akcje. Od wkładu ich pracy, zaangażowania, pracowitości zależy zadowolenie klienta, który w odpowiedni i miły sposób dowie się o produktach lub usługach lub będzie mógł spróbować danego produktu przed jego zakupem i ocenić czy ten produkt warto kupić, albo wziąć próbkę np. kremu i go wypróbować.

Zadaniem producentów, handlowców i usługodawców jest zaproponowanie konsumentom takiej promocji swoich produktów lub usług aby byli usatysfakcjonowani. Tak jak wspomniałam sposobów i form promocji jest wiele, trzeba je tylko odpowiednio dobrać do naszego produktu i przedstawić konsumentowi.

Co konsumenci myślą o promocjach, jakie mają zdanie na ten temat, co Wam się podoba a co nie, wypowiedzcie się tutaj.