Mam zlecenie na usługi hostess

Jesteśmy jedną z wiodących firm na rynku, jeśli chodzi o naszą branżę i doskonale wiemy, jakie cuda potrafi zdziałać dla wzrostu sprzedaży produktów odpowiednia strategia marketingowa i udział osób promujących naszą markę.

targi różne

Po przeprowadzonych akcjach promocyjnych i szerszych projektach z udziałem hostess nasze raporty sprzedażowe pokazują, że wzrosła sprzedaż produktów przez niereklamowanych. Ma to znaczenie w przypadku wprowadzenia na rynek nowego produktu, poszerzenia oferty i wzrostu konsumpcji produktów, będących w stałej sprzedaży.

Zauważyliśmy, że klienci odczuwają przesyt materiałów reklamowych w wersji papierowej, dosyć często reagują na nie irytacją i zdenerwowaniem. Zdajemy sobie sprawę z tego, że w tej sytuacji korzystnie na kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy ma wpływ bezpośrednie wyjście z ofertą do klienta. Przy wyborze hostess korzystamy z usług agencji. Zdajemy sobie sprawę z tego, że wiąże się to z wyższymi kosztami, niż gdybyśmy samodzielnie poszukiwali osób promujących, jednakże znając potęgę reklamy liczymy, że koszty te będą się szybko zwracały przez profesjonalizm osób rekrutujących. Agencja pomaga nam w dotarciu do osób, które posiadają doświadczenie w tym zakresie, są komunikatywne i otwarte na ludzi.

Istnieje pewne prawdopodobieństwo, że gdybyśmy sami zajęli się ich rekrutacją zgłosiłoby się wiele dziewcząt nieposiadających żadnego doświadczenia, więc i efekty akcji promocyjnej mogłyby być mniej efektywne. Dostarczamy wszelkie materiały promocyjne, strój, na którym widnieje logo firmy i wytyczne, co do treści przekazywanych konsumentom.

Agencje kontrolują swoje pracownice, toteż liczymy na to, że nasze produkty są przedstawiane w sposób zachęcający klienta do ich zakupu. Oczywiście zdarzają się sytuacje, kiedy pracownik naszej firmy również kontroluje pracę hostessy, jednakże do tej pory nie zarejestrowaliśmy bardziej poważnych uchybień w tym zakresie. Znaczenie współpracy z hostessami cenimy zwłaszcza w okresie świątecznym, kiedy konsumenci są zdecydowanie bardziej skłonni do niekontrolowanych zakupów i ulegają magii świąt.

Ponadto zdajemy sobie sprawę, w jaki sposób na psychikę kupującego działa możliwość degustacji. Ludzie podchodzą do hostessy bardzo chętnie, niejednokrotnie dopytują o firmę, produkty, ceny. Taki jest cel – w głowie konsumenta koduje się nazwa firmy, produkty, być może ich lokalizacja w sklepie. Przy kolejnych zakupach, szukając produktów danego rodzaju być może sięgnie po te produkowane pod naszą a nie inną marką.

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek Oceń!
Loading...


Zostaw komentarz

Twój email nie będzie widoczny.Wymagane pola zaznaczone są *

*